Hästar jag vill ska komma till Jorvik!

Tycker verkligen att det ska komma fler hästraser nu, så jag tänkte bara skriva ner de raser jag vill att det ska komma, för skojs skull :)
  • Islandshästar ♥
  • Fjordingar
  • Shetlandsponnyer
  • Gotlandsruss
     
    Dessa är de jag helst vill ska komma, men även Paint Horse men det ska det ju komma typ :') Men jag tror att det skulle se lite konstigt ut med väldigt små hästar, t.ex. shetlandsponnyer.
    För övrigt, tycker jag att de hästar som redan kommit är jättefina, men jag hoppas att det kommer vita hästar också :D
     

Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Jaa, islandshästar *-*
Hoppas, hoppas, hoppas att man isåfall kommer kunna ha isländska namn på dem, tölt, passgång och långa yviga manar *-*

Svar: Jaa *-* :D
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-08 @ 18:51:40 / http://skydancers.blogg.se
Postat av: Tiff ;3

Det ska ju komma vita xD

2013-07-09 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: