Fälttävlan - Dressyren

Jag gick upp tidigt för att göra Frostmane redo inför tävlingen idag ^-^
 
Jag började med att borsta av honom och kratsa hovarna :)
 
Sen lastade jag honom och körde sedan iväg till Silverglades hästsportcenter.
 
Baronessan sa att jag kunde låna en box. Jag ställde in Frostmane i den lediga boxen och gav honom ett äpple.
 
Sen hämtade jag min anslagstavla och hängde upp den. På den hade jag skrivit ner vilken tid de tre grenarna var. Efter ytterligare en stund sadlade och tränsade jag Frostie :)
 
Sen var det då dags att börja värma upp!
 
 
 
Och helt plötsligt var det min tur att rida! Jag red ner till ridhuset och började mitt korta program.
 
 
Ridvägarna blev inte direkt väl genomförda, utan dem blev väldigt snea och konstiga... ehe.
 
Jag tyckte ändå att det gick ganska bra, även fast jag nog inte kommer få så höga poäng i dressyren, men det är trots allt två grenar kvar ^-^ Det är ju prisutdelning i varje gren och även för hela tävlingen, så jag har ganska stora chanser att vinna något! :D Prisutdelningen är efter hoppningen som är sista grenen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: