Fälttävlan - Terrängen

Bara en stund efter dressyren drog jag till Firgrove för det var dags för terrängen! Jag var första startande, så jag hann inte mer än att byta kläder och utrustning :)
 
Första hindret gick bra :) Frostmane var lugn och försökte inte sticka.
 
Direkt efter det hindret kom ett högt trähinder. Det klarade vi lika bra ^^ Vi sprang vidare till nästa hinder.
 
Tyvärr stötte vi emot stängslet och helt plötsligt blev Frostie alldeles för pigg...
 
Han tog ett jättesprång mot muren och hoppade rakt in i den. Som tur var, lyckades jag styra ut på stigen igen och så fortsatte vi.
 
Sista hindret gick bra och vi galopperade in i mål!
 
Jag tyckte det gick väldigt bra! ^-^ Han var väldigt pigg där i slutet, men det gick bra ändå :) När terrängen var slut visade det sig att jag och Frostmane hade bäst tid! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: