Ang. nya hästar och mer stallplats

Hejsan! ^^ Har länge funderat på den nya gråa hästen eller den svarta (båda finns i Fort Pinta). Men senast jag tänkte på det (om vi bortser från nu alltså) så tänkte jag att jag har ju bara en plats kvar och där ska ju min Paint Horse stå ;D Men nu finns det äntligen mer utrymme i stallet - nu kan man nämligen ha 8 hästar i stallet! :D Så, vad tycker ni? Borde jag köpa svarta eller gråa eller borde jag avstå en stund eftersom det är väldigt nära inpå köpet av lilla Star? :3

Kommentarer
Postat av: Anna Waterdawn

Om du vill så bör du köpa den! Köp den som du tycker passar dig bäst. ;)

Svar: Tack! :) Det hjälper mycket när du kommenterar ;D
lwinterstorm.blogg.se

2013-05-22 @ 22:39:29 / http://annawaterdawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: