Nytt hemstall

Hejsan! :) Jag har funderat länge på att byta hemstall och försöker verkligen anpassa mig till vad hästarna gillar och inte gillar ^-^ Så här är vad hästarna gillar och inte gillar :)
 
Frostmane:
  • Gillar vatten, skog, terrängridning
  • Gillar inte stora hus, mycket aktivitet runt om sig

Supernova:

  • Gillar skog, kor, blommor, galopp
  • Gillar inte ormar, åska
Skywalker:
  • Gillar stenar (xD), dressyr, att bada
  • Gillar inte spindlar, läskiga människor
Sunbeam:
  • Gillar skog, vatten
  • Gillar inte regn, åska, höga ljud

Så vad valde jag för hemstall? :) Jo, jag valde hemstallet i.... Valedale! :D Ehm, Anna om du läser detta, har jag inte försökt härma dig och Mirre xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: