Ridpass på Lilla Gubben

Igår red jag ett kort ridpass på Lilla Gubben på ett fält nedanför Vingården. Det fanns lite terränghinder att hoppa över också :)
 
Vi värmde upp i skritt och trav. Jag arbetade honom på volter och ställde honom åt båda hållen.
 
Vi fattade kort galopp när vi värmt upp och även här arbetade jag mycket på volterna.
 
Jag red fram till ett av terränghindrena och lät honom titta lite på det, innan jag fattade galopp, ett snäpp snabbare än kort galopp, och red mot hindret.
 
Han klarade det galant!
 
Vi hoppade det en gång till innan vi skrittade tillbaka till Vingården.
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Din häst är så fin! *-*

Svar: Tack :')
lwinterstorm.blogg.se

2013-08-08 @ 13:20:49 / http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Courtney Silverhill

Sööt! :) Är igång med serierna igen på min blogg. Kram

Svar: Tack ^_^
lwinterstorm.blogg.se

2013-08-08 @ 13:49:34 / http://starstablesverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: