10 saker du inte visste om mig i SSO!

Tänkte ta och berätta 10 saker du inte visste om mig i SSO! :)
 
1. Jag byter frisyr väldigt ofta, men har aldrig haft t.ex. rosa eller lila hår.
2. Jag är allt för duktig på att slösa mina SC på saker jag inte använder eller behöver.
3. Jag är inte så jätteduktig på att skapa outfits, så jag rider mest runt i tävlingskläderna.
4. Ibland när någon i Global säger någon svår fråga till mig, loggar jag ut... x)
5. Jag lyssnar nästan alltid på musik när jag spelar SSO.
6. När jag inte har något annat att göra, springer jag omkring lite överallt.
7. Jag gillar när det blir småbråk i Global av helt onödiga anledningar, bara för att det är så kul att se vad folk skriver.
8. Ibland när jag står och väntar på Championat och det är kanske 5-10 min kvar, brukar jag spela typ Minecraft medan jag väntar och när jag går in i spelet igen har allt redan börjat.
9. Jag föredrar grillning framför picknic, har ingen bra anledning varför dock.
10. Jag har aldrig haft hemstall i Firgrove, GÅD och Fort Pinta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Att det är svårt att spara SC delar du med mig ^^

Svar: ^^
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-13 @ 10:30:59 / http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: