Sommarlovet 2013!

Hejsan! :) På fredag (nästa vecka) får jag sommarlov, yay! :D Iaf, jag har ganska mycket att göra på sommarlovet och inför det, till exempel måste jag hitta sommarbete till hästarna.  Under sommaren ska även Suppe bli lvl 15 ^-^ Kommer nog att levla upp Star också när Suppe blivit lvl 15 ;D Men som sagt, har ingen aning vart jag ska ställa hästarna på för bete, dock har jag tänkt på äppellunden ett tag nu :) Det finns många bra anledningar varför jag skulle ställa dom just där isåfall;
  •  Ganska nära till Valedale (men det är inte helt säkert att jag bor kvar där).
  • Mycket gräs + äpplen.
  • Om dom känner sig för att ta ett dopp eller bara dricka lite vatten, kan de gå ner till floden.

Kommer inte på fler bra anledningar just nu, dock inte några dåliga heller ;) Sen beror det även väldigt mycket på vart mina vänners hästar ska stå... :)


Kommentarer
Postat av: Lova was here

Jag får också sommarlov på fredag, fy va ovanligt att se nån som också får de ;))))
Dem flesta får på torsdag, men ja, på min skola får vi på fredag 8D

Svar: Fast alltså inte imorgon, utan nästa vecka Cx
lwinterstorm.blogg.se

2013-06-06 @ 14:03:50 / http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Lova was here

Jag vet 8D
om en vecka :DD

2013-06-07 @ 10:22:01 / http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: