Svar på Frågestunden!

 
 
Abby:
1. Din favorithäst av dina, förutom Frostmane? Jag gillar alla mina hästar lika mycket :)
2. Dina favoritfärger på SSO? Blå och lila :)
3. Din snyggaste outfit? Du förväntar dig säkert en bild på outfiten nu, men nä, jag kommer knappt ihåg alla mina outfits, så jag vet inte ;)
4. Vad skulle du välja för namn på någon av dina hästar om man fick välja vilket namn man ville? Hm, svår fråga :) Men ja, kanske Cupcake! ^-^
5. Vilka bloggar läser du? Ja, det är väldigt många! Men de jag läser mest är http://snowgaze.blogg.se/ , http://moonbear.blogg.se/ , http://moonbell.blogg.se/ och http://annawaterdawn.blogg.se/.
6. Ditt favoritgodis och chips? Ja du, mitt favoritgodis är nog choklad, men chips vet jag nog inte :)
 
Emilia Braveheart:
1. Den vanliga frågan, vilken färg skulle du va om du var en gurka? Randig i lila och blått ^-^
2. Vem av dina hästar typ "känner du igen dig" själv i? Svår fråga där! ;) Ingen aning faktiskt.
3. Vad är din högsta dröm? IRL, att få en häst :D I SSO, vara på södra Jorvik ;D
4. BLOB. BLOB på dig själv Cx
5. Om det är något du skulle vilja träffa på SSO, är det? Herman på södra Jorvik xD
6. BLOB. Jaså? Har du inte fått ditt svar än? x)
7. VEM ÄR DU RÄDD FÖR?! Jag är rädd för... damdamdam... DIG :o
 
Matilda Greenstone:
1. Din största idol på SSO? Hm, Amanda Lightfield, Siri Moonbear, Miranda Moonbell och Anna Waterdawn x) 
2. Ditt favoritställe på Jorvik? Någonstans där jag kan vara BRB, utan att någon kommer fram och pratar med mig xD
3. Din/a drömfunktion/er? Att man ska kunna tvätta hästen, leda den och liknande :)
 
Ada Queenforest:
1. Varför började du blogga om SSO? Många andra gjorde det och jag tyckte det verkade roligt (det är det också) :3
2. Har du någonsin gjort ett köp och ångrat det jättemycket, isåfall vilket? (IRL och SSO) Kanske i SSO några gånger, när jag köper kläder jag typ aldrig använder :) IRL kommer jag inte på något nu.
3. Den bästa boken du kan rekommendera? Dödsritten :D
4. Säger du champonat, championat, kampionat eller vad? xD Championat xD
5. Om du skulle kunna ändra namn på din karaktär, vad skulle det vara då? Hm, kanske Lisa någonting... x)
6. Om du vore en potatis-gurka-morot-bajs varelse, vilken färg skulle du vara, och vad skulle du heta då? Jag skulle vara orange och jag skulle heta Pumpa Cx
7. Skulle du vilja att det fanns manliga spelkaraktärer i SSO? Argumentera! Alltså, om man är en kille IRL, så kanske det är liiiite konstigt att vara en tjej i spelet, så ja XP  
 
Soffe:
Hur länge har du spelat SSO? Alltså, för väldigt länge sen gjorde jag kontot och spelade då klart gratisdelen.. Jag tröttnade på att rida runt och göra ingenting så jag slutade spela :/ Efter ett tag började jag igen och tjatade till mig SR :D Men tyvärr vet jag inte riktigt när jag började spela.
 
Natalie Northhill:
1. Vilket Championat tycker du är roligast? VDC, helt klart! :D
2. Om en av hästarna i SSO du plötsligt kunde få i verkligheten, vilken skulle du vilja att det var som kom? Frostmane, han är ju min första häst :)
4. Om du skulle komma först i ett Championat men inte fått någon rosett och du dessutom aldrig vunnit det Championatet innan vad skulle du göra då? Blivit skietsur och hade nog skrikit rakt ut...
5. La du märke till att nr 3 inte finns? Lol, jag tittar inte på siffrorna på frågorna, men annars, nej det såg jag inte :)
 
Anna Waterdawn:
Hur länge har du spelat SSO/när du registrerade dig? Ingen aning :(
 
Sandlådan från OW:
1. Hur mycket älskar du SS? 1-100? +100 :DDD
2. Vem är din /dina bästis/bästisar? ALLA som jag känner i SSO ;)
3. Är du ett fän av Alice Winterbell? Nä, men hon har bra blogg! :)
 
Hoppas ni fick svar på allting! Om inte, kommentera mer än gärna och fråga! ^-^

Kommentarer
Postat av: Lova was here

Jag glömde bort fråge stunden men... VISST ÄR JAG BÄST? Och VISST ÄLSKAR DU MIG TILL 100000000000000000000000000000000000000000000000000% :DDDDDD?

Svar: Jag är bäst! ;DDD
lwinterstorm.blogg.se

2013-06-09 @ 12:22:18 / http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: