Första hästen och de nya hästarna

Hejsan! ;D Har länge tänkt på att vissa känner att när dem nya hästarna kom började man sakta glömma bort första hästen :( Men jag kommer aldrig att glömma bort Frostmane! Han är trots allt min första häst i spelet och har hjälpt mig igenom svåra uppdrag ^-^ Och sanningen är att jag nästan bara rider honom... De andra hästarna står i sina boxar i stallet och det är tyvärr bara ibland jag rider dem :( Men nu ska jag ta tag i deras träning också! :)
 
Hur är det med er? Har ni sakta börjat glömma bort eran första häst eller är det fortfarande eran number one? :D

Kommentarer
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Jag glömmer aldrig Wild <3 Inte för jag har så mycket och att välja på. Men första hästen har man ju alltid ett starkt samband med eftersom man kanske vann första championatet med hästen sen har mna ju växt upp på star stable med ens häst då vet man vad hon/Han kan :D Sen så betyder ju alla hästar lika mycket men första hästen är den som förstår en och man kna lita på

Svar: Aa, håller helt med! :D Man har ett starkt band till sin första häst! :)
lwinterstorm.blogg.se

2013-05-12 @ 17:22:50 / http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Abby<3

Jag rider båda två! :) lika mkt :) Glömmer aldrig bort Angel <3

Svar: Det är bra! ^-^
lwinterstorm.blogg.se

2013-05-12 @ 17:23:36
Postat av: em

visst är jag känslosam xD

2013-05-12 @ 17:25:59 / http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Anna Waterdawn

Stormis kommer alltid vara min favvo på SSO :) tränar alla hästar lika mycket ungefär.

Svar: Så bra! :D
lwinterstorm.blogg.se

2013-05-12 @ 17:27:07 / http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Abby<3

japp det är bra :) :) :) :) :)

2013-05-12 @ 17:27:10
Postat av: Sofie Mountainberg

Thunder kommer alltid att vara min favvo häst på SSO

Svar: Aa, Frostmane kommer alltid vara min favorit :)
lwinterstorm.blogg.se

2013-05-12 @ 17:38:00 / http://mountainberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: