Tävling imorgon!

Anmälde mig i sista sekunden till Silverglades fälttävlan ikväll! Tävlingen är redan imorgon med första start kl 15:00. Jag startar ganska tidigt i alla grenarna, alltså hoppning, dressyr och terräng :) Dressyren är då första grenen och kommer att vara i ridhuset, sen är det terräng i Firgrove och sist är det hoppning på Marleys gård ^^ Jag kommer rida på Frostmane i alla grenarna fast med olika outfits. Jag vet att hjälm är obligatoriskt i terrängen och hoppningen, men inte i dressyren.
 
Till dressyren :)
 
Till terrängen :)
 
Till hoppningen :)
 
Men nu har jag i alla fall lagt in all utrustning i bilen och kör iväg tidigt med Frostmane i morgon bitti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: