Hästar på Minecraft!

Äntligen så har hästuppdateringen på Minecraft kommit! Alltså, så finns det hästar, åsnor och mulor i spelet nu :) Man kan rida och leda dem och man måste rida in dem också ;)
 
Idag när jag satt och skypade med Emilia och Anna och precis hade fyllt varenda box med en häst, slog blixten ner (i spelet alltså) och det började brinna. Det enda jag sa var att det brann i stallet, men när jag gick närmare såg jag att två av mina hästar brann! D: Lyckligtvis klarade dem sig, men jag vill ju ändå inte att de ska brinna :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anastasia Eastforest / Arne.

Hej! kan du skicka länken, eller ehm, asså vart du hade nerladdat de? ;) du kanske har riktiga men ehm, en gratis? (: tack!

Svar: Jag vet inte vart :/ Sry :(
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-06 @ 19:30:21 / http://silverforestriders.bloggo.nu
Postat av: Tiff Lightside

Hur rider man in dem har testat allt den bara stegrar hela tiden -.-

2013-07-07 @ 22:41:50
Postat av: Tiff Lightside

HAHA HITTADE C:

Svar: Så bra! C:
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-07 @ 23:06:23
Postat av: Abbie Yellowstar

Fint stall :)

Svar: Tack :)
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-10 @ 12:30:27 / http://abbieyellowstar.blogg.se
Postat av: Lova was here

HGSKFDHG UISFH4d uhshipsdf'f

JAG VET HUR MAN GÖR ALLT FÖRUTOM ATT AVLA, HÄST JÄVLARNA VÄGRAR JU FÅ FÖL ;_;
HUR GÖR MAN DET????="#"=¤=

Föresten, kan vi spela minecraft nån gång? ^___^
Minecraft is awsome 8DD

Svar: Båda hästarna måste vara inridna, sen ger du dem bara ett guldäpple var 8D Visst, det kan vi göra! :)
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-18 @ 01:55:11 / http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Lova was here

MEN F JhacONHUVANCJhsufhj

VAR DET GULDÄPPLE?FOIAUfauicj

Seröst jag damparr aijuia :(((

JAG TRODDE DET VAR WHEAT ;_____; dsajsdldj

Svar: Trodde jag också först ;__;
lwinterstorm.blogg.se

2013-07-18 @ 13:52:41 / http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: