Ridtur på Star

Förut idag tog jag en ridtur till Southsilvervattnet på Star :) Jag har ju inte ridit honom på ett tag nu, så han var lite pigg, men skötte sig alldeles utmärkt ändå :D
 
Vi skrittade ut från Vingården. Just då hade jag inte bestämt mig riktigt för vart vi skulle rida.
 
När vi kom över bron, bestämde jag mig för att fortsätta på vägen rakt framåt mot Southsilvervattnet.
 
Vi fortsatte på vägen och jag skänklade på till trav.
 
 
När vi nästan var framme vid vattnet, fattade vi kort galopp.
 
Jag lät honom gå i vattnet lite, innan vi fortsatte längs stranden i skritt och lite galopp.
 
På vägen tillbaka tog vi full rulle.
 
Sedan skrittade vi hemåt igen.
 
Ingen skulle någonsin kunna övertala mig att sälja Star :) Han är en av mina favoriter ♥ :)
 

Kommentarer
Postat av: Kailey Moonborn

nice :)

2013-07-24 @ 19:48:05 / http://moonborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: