Ang. vad SSO handlar om

Nu i Global har det varit lite tjafs om det här med Championat, rosetter, framgångar och motgångar... Jag tänker inte nämna några namn, men vissa klagar mycket på att de inte fått någon rosett alls och så säger vissa även att några spelare vinner hela tiden och inte låter någon annan vinna. Det får mig att undra, vad handlar egentligen SSO om? Championat, framgång och rosetter eller hästar, vänner och äventyr? Och jag behöver inte ens skriva vilken av de två alternativen det handlar om, för de bör alla redan veta.
 
Vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Att vinna är väll roligt men det e ju inte så att man bryr dig och börjar tjabba om det utan tar det som en mogen person t.e.x det gick inte vidare nu men näta gång så kan vi göra det bättre.
Det jag tycker e viktigaste på sso är att ha bra vänner ha kul :D

2013-06-25 @ 16:39:20 / http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Att vinna är väll roligt men det e ju inte så att man bryr sig och börjar tjabba om det utan tar det som en mogen person t.e.x det gick inte vidare nu men näta gång så kan vi göra det bättre.
Det jag tycker e viktigaste på sso är att ha bra vänner ha kul :D
OJJ SA FEL

2013-06-25 @ 16:40:37 / http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Jag är så grymt dålig på championat så jag bryr mig ärligt talat inte så mycket om dem längre. Jag tävlar dock ibland för att jag tycker det är kul och målet är ju att få rosett.
Men jag tycker ABSOLUT att SSO handlar mer om hästar och vänner än championat. Det är åtminstone viktigare för mig. :)

2013-06-25 @ 17:09:45 / http://skydancers.blogg.se
Postat av: Nicooo :3

Vänner, klubbar, hästarna och uppdrag är lätt det viktigaste för mig, men championaten hör till spelet så det är liksom inte starstable utan tävlingar och championat... ^^

Bara min åsikt, tål kritik ;)

Svar: Ja, det är klart att de hör till spelet ^^ Men det är dock inte det viktigaste i spelet :)
lwinterstorm.blogg.se

2013-06-26 @ 10:21:42 / http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: