Kul kväll med Nikki och Isabella! [Bildbomb]

Jag står där i VD och är ganska så afk, när Isabella Westforest kommer fram och hälsar på mig :D Efter ett tag kommer även Nikki Westlake fram och vill ta en ridtur :) Och så gjorde hon mig väldigt glad med just detta;
 
Blir jätteglad när jag får höra sånt här! :'D (Jag vet vem du är förresten) ;)
Jag, Nikki och Isabella red ner till floden och badade, sen red vi genom Hollow Woods :3 Tyvärr så skulle Isabella gå sen, så jag och Nikki red till slottet och jag visade henne hur man gjorde akrobatik på hästryggen ^^ Det gick väldigt bra men såg lite roligt ut när Nikkis häst sköt iväg henne rakt upp xD
 
 
 
 
 
 
Tog även lite bilder, innan Isabella skulle gå :)
 

Kommentarer
Postat av: Nikki W :3

HAHA 8D Tack Btw ^^ c:

Svar: ^^
lwinterstorm.blogg.se

2013-06-25 @ 07:40:05
Postat av: Sofia

Hur står du på din häst? Och hur gör du så att hästen springer utan människa?

Svar: Du får hoppa ner på den i slottet, svårt att förklara :/ Kolla Youtube annars :)
lwinterstorm.blogg.se

2013-06-25 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: