Hoppträning med Silvia

Åkte transport med Silvia till Vingården för att sedan rida ner till ridhuset ^^ När jag var framme spände jag åt Silvias sadelgjord en sista gång innan jag började värma upp. Del A (där jag värmde upp) var tomt på ryttare och hästar och det blev jag väldigt lättad över. Jag ville koncentrera mig mycket på Silvia och det gör jag som bäst när jag inte har andra att hålla koll på :)
 
 
 
 
Jag värmde upp i gångarterna skritt, trav och kort galopp.
 
Innan jag började hoppa lät jag Silvia sträcka ut i snabb galopp :)
 
Jag testade lite olika hinder; stora, små, breda, smala osv...
 
När jag testade en av de största hinderna rev vi översta bommen.
 
 
Skrittade av efter en stund och gav Silvia långa tyglar. Jag blev riktigt nöjd över dagens ridpass med henne; hon tuggade på bettet och arbetade på bra under hela passet! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: